misshannisen

Alla inlägg under juli 2013

Av Hanna - 31 juli 2013 22:37

Nu ska jag gå och lägga mig<3 Är jätte tröt efter en dag på Busfabriken<3 Jag ska ksk till min pappas jobb en stund imorn<3=) Annars ska jag nog bara va hemma<3 Jag längtar till på måndag för då öppnar Ånestad igen<3<3<3<3<3

Jag ska va på landet den veckan men jag fick va i stallet måndag och tisdag<3 sen ska jag sova där tills på torsdag för min farmor och farfar kommer på fredag<3 Jag får inte träffa dom så ofta för dom bor finland<3 Så det ska bli kul<3<3

Godnatt alla som är vakna<3=D

XOXO<3<3<3

/Hanna<3=D<3

Av Hanna - 31 juli 2013 21:05

 

Av Hanna - 31 juli 2013 19:35

Jag har varit på busfabriken🍉 Vi hade jätte kul😄😉😜 Jag och Sofia sprang runt och gömde oss för Filip och Måns jagade oss😜❤💕 Jag var på ICA och handlade förut med min pappa❤💕🌸 Jag var oxå och pantade flaskor med Sofia🌸😜 idag är det bara 14 dagar kvar till skolan❤💕🌸 det är lite tråkigt att sommarlovet slutar men det kommer bli kul att träffa alla kompisar❤😘😍💕🌸 Jag kan blogga mer sen❤💕 Vi hörs🍉💝🌸😜 /Hanna❤💕🌸🍉😜😘

Av Hanna - 31 juli 2013 12:49

Vi filmar lite mm🎥📹 Vi ska till Busfabriken nu vid 2💝💜💚 Det kommer bli jätte kul💚 Min lillebror får ta med en kompis och jag får ta med en kompis🎀 Han ska ta med Måns som är hans bästa vän och jag tar med Sofia🎀💛 Jag har längtat sjukt mycket💛💙 men vi hörs sen💛 Jag kan kan blogga lite på busfabriken🎀💛💙💜💚❤💗💓💕💖💞💘💋 See yah🎀 YOLO🎀 /Hanna💚💗

Av Hanna - 31 juli 2013 09:37

Nu ska jag ringa Sofia för vi ska till busfabriken💝💋 Imorn ska jag ksk åka ini till stan och köpa en kamera som jag kan filma med📹🎥 Jag ska ju börja med youtube❤💗😍😘💋🌸 Det ska bli jätte kul❤ Då kommer jag video blogga om smink och min vardag❤❤ See you❤💋😘🌸YOLO💗💋🌸 / Hanna❤💋🌸💐

Av Hanna - 31 juli 2013 08:59

Ska till busfabriken idag med Sofia😍😜 Kommer bli jätte kul😂❤ Idag är det fint väder men det kommer försvinna senare⛅ Det ska regna senare☔☔ Jag var med Aida igår🌸 Vi hade jätte kul men hon behövde gå hem kl 8😔 Om 4 dagar öppnar Ånestad igen😍😍😘😘🐴🐎 Jag har saknat alla hästar jätte mycket 😘😍💋❤🌸 Vi hörs💗 XoXo💋💋 /Hanna❤

Av Hanna - 30 juli 2013 15:31

Är med Sofia nu<3 Vi har filmat lite<3 Vi ska till Busfabriken imorgon<3 Är sjukt taggad<3 Har inte varit där på jätte länge<3 Vi kanske är lite för stora men barn måste ju få vara barn!!=)  Haha=D

Vi har varit inne hela dan för det är kalt och regnit utomhus=(

Jag kan blogga mer sen<3

YOLO<3<3

/Hanna<3


Av Hanna - 30 juli 2013 12:17

Jag ska dra in till stan för jag ska köpa en ny regnjacka som jag kan ha i stallet och sen ska jag köpa ett par spingskor<3

Snart börjar skolan igen och då börjar jag 5.Har längtat lite efter nåra kompisar som jag inte träffar på fritiden <3=(

Vi kommer inte har ett vanligt klassrum utan vi kommer gå i skolan i en barak!! Det var allt jag hade att säga just nu<3

Jag kan blogga mer senare för jag ska till Sofia nu<3

Puss o Kram<3<3

/Hanna<3=)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards